Wednesday, September 1, 2010

Happy but sedih

I'm in the moody mood.this is all because of you! you! and you!..whoaaa jangan terkujat..not you all who read my blog but 'you' who took my .........

My happy mood because of hubby balik dari offshore, setelah bersungguh-sungguh memasak spaghetti bolognaise, puding roti dan teh 'yo' telah di gugat. Tak caya? cube tengok happy mode nie.




masak puding roti kurma yang very the delicous..(haha aku perasan) and tasty spaghetti also - perasan lagik..tapi okey per..mr hubby tambah 3 kali (can't show, lupe amik gambo)



all this happy moment was ruined by the person who took my IDENTITY CARD..me so damn mad last nite! esok luse citer cemane leh ilanglah ek..takmo ingat dah...




* gambar diatas mungkin tiada kaitan sangat..saje je nak tunjuk my first attemp of preparing the pudin roti kurma. actually dah plan nak bagi entry yang complete pasal the puding and spaghetti but.... sigh...jahatlah orang yang amik IC tuh.. so sadddd

2 comments:

  1. edah, wut is teh 'yo'??? hehe... mcm sedap je bunyi... hehehe...

    ReplyDelete
  2. teh 'yo' adalah teh O..versi izz. hahaha

    ReplyDelete