Tuesday, November 1, 2011

Masa dan Alasan

sumber:google

Baru sekejap saya terbaca blog tulisan mommy lynn mengenai masa..menghargai masa dan betapa kita manusia selalu lalai membahagikan masa...terus saya sambung menulis blog ini..terus saya curi masa untuk update.Kalau anda ada masa, bacalah tulisan mommy lynn ni ye.. "Bagaimana Membahagi Masa Bagi Ibu Yang Sibuk"

DUSH!!..Terpukul..memang terpukul bila membaca kata kata mommy lynn ni. Terasa kecik sangat diri ini sebab terlalu banyak alasan yang dah saya cipta. Itu tak boleh..ini tak boleh..sebab tak ada masa..yang sebenarnya saya cuma mencipta alasan.

Orang lain saya kira memang lebih hebat dari saya. bekerja, berniaga, berblog,memasak, housechores... hebat kan.

Harap - harap saya tak akan jadi lagi orang yang beralasankan masa tak ada. Akan saya hentikan :D



No comments:

Post a Comment