Sunday, January 3, 2010

Pembukaan Rasmi




BISMILLAHIRRAHMANNIRRAHIM



.dengan nama ALLAH yang maha pengasih dan maha penyayang.




anda yang saya kagumi.



saya amat berbesar hati kerana telah berjaya menulis buat kedua kalinya dalam diary sendiri untuk dipaparkan kepada umum. yang pertama adalah cuba berblog di dalam wordpress tetapi sugguh malas nak update.gegegege .wah.. skema sungguh ayat saya.




saya doakan diri sendiri lebih rajin menulis.


bukan untuk saya sendiri..tetapi untuk kenangan dan memory untuk my lil izz.


saya tahu saya sudah kehilangan hampir dua tahun untuk menulis tentang izz.


tapi saya percaya masa untuk saya masih ada.


saya percaya saya patut mula.(dah ..sudah berjaya bermula pun)

saya percaya saya tidak pernah terlewat. (orang putih kata, better late than nothing kan)


oh ya, gambar izz ketika baru lahir ada dekat atas.sebenarnya tak nak letak disitu tapi tak tau macammana nak letak kat perenggan ini. gegegegege

saya baru nak explore..tolong jangan ketawa.



Jadi.... inilah dia.



mulakan dengan bismillah.supaya mendapat barakah (macam cerita dunia baru, katijah tan berkata..kaf baa raa kaaf alipp taa nun ..keberkatan)



supaya saya berhati waja



supaya saya rajin maintain blog ini.sebenarnya mau tulis belog tapi takut nanti Hamis Jalikah marah..yer saya juga baca blog Hamis Jalikha..



semoga saya sentiasa positif.


saya doakan anda jugeee :)




okey..sekarang,


sekian,terima kasih

No comments:

Post a Comment