Monday, April 19, 2010

Google Adsense, NuffNang

Entry kali ini ditulis atas dasar keciwa dan terasa seperti dianak tirikan oleh google..
yang sebenarnya...dragon ball ada tujuh warna..eh eh apekah..
tak..yang sebenarnya, adalah berasa amat keciwa setelah berkali kali mencuba untuk menepek iklan menggunakan google adsense di dalam blog ini, me telah mendapat emel dari google adsense dengan tajuk, gagal, or registration not acceptable...atas alasan..language not supported..apakah??

me baca dalam blog orang lain..kawan2 yang pandai dan rajin menulis blog, kenapa mereka boleh tempekkan iklan2 di side bar? nape aku tak leh? kengkawan budiman, tolonglah bagi suggestion ek mcmane nak buat. naik fining kepala nak buat mcmane.. hehhehe

*notakaki: sebenarnye nak buat google adsense tu sebab kononnye nak cari pendapatan tambahan..hoho macamlah ade orang nak baca blog ini..wakaka.

eh, macammana nak buat nuffnang pulak ek?

okey2..blog tanpa gambar adalah sangat bosan..mari lihat muka bosan saya..hehe sebenarnye gambar budak yang teringin masuk geng upin ipin.bahaha

5 comments:

  1. edah, nuffnang pun kena register.. tp simple je register nuffnang. pastu kalo ko ada prob dorg akan reply dgn secepat mungkin.. try la nuffnang.. cewahh aku promote nuffnang lak

    ReplyDelete
  2. Azza..
    ko betul2 minat ngan nama che don tuh ek..(huhu teringat kembali mcmane ko leh dpt nama che don)..

    Nanti aku try register nuffnang ek..
    thanks 4 the info.

    ReplyDelete
  3. haha dah jadi suka.. aku register nama tu utk aku la.. hehe

    ReplyDelete
  4. haha.
    ok che don aku dah register nuffnang.
    aku baru je blaja2 blog.. saje nak menambah ilmu..
    orang len aku tgk hebat2..

    eh, cemane nak buat background yang comel2 kat blog ek? template katne? aku tgk kat blogger template takde pun?

    ReplyDelete
  5. nk bt background comel2 ada je.. nti aku bg link ko ek.. aku bt entri utk ko psl background tu.. hihi

    ReplyDelete