Monday, April 19, 2010

Inspirasi Lissa Giveaway

Mc buat giveaway..
Hehe my old time friend, Marlissa Marhe, kawan me masa dekat SAMURA, kawan sekelas me di kelas 5 teguh ade buat giveaway.

Me tak pernah selama ini join any giveaway.Me memang kurang rajin tapi apabila melihat Mc yang begitu rajin berniaga, memasak, mengupdate blog dan sebagainya walaupun selepas kehadiran baby myiesya..memang me terpegun..

Rajinnye ko Mc..

kawan me, yang namanya marlissa marhe, aka Mc, aka mama myiesya, berblog di laman sesawang
http://inspirasilissa.blogspot.com/

Mari join lissa giveaway..

*notakaki; mc, nie first time aku join giveaway and aku pun tak tau mcmane nak lick balik..huwa...sangat buta internet..

4 comments:

  1. kah..ko bold la word yg ko nak link tu, the ko tekan icon gmbar globe kaler ijau tuh, ko copy link page yg ko nak link, ko paste la...hehe...

    ReplyDelete
  2. Hola..

    hehe aku dah tau dah..semalam aku wah try and error..
    anyway, mekacih bagitau aku...
    rifhan dah okey ke demam?

    ReplyDelete
  3. giler ah ~!! terer bahasa HTML...baru ibu moden

    -syahir-

    ReplyDelete
  4. haha..
    bahasa HTML apenye nie syahir..aku tak tau..mesti ko lg hebat nie.

    ReplyDelete