Tuesday, July 6, 2010

Where Am I gone to???

salam.. kalau ditengok pada tajuknye..memangla terang lagi bersuluh nak bagi excuse kemana telah ku pergi membawa hati tanpa jejak selama lebih sebulan. cemburu benar bile memikirkan kenapa angot and apid boleh update blog selalu. ala sebenarnya mereka - mereka blogger tegar nie..semuanya hidup tanpa alasan dan juga penuh dengan action..bukan macam saye..hua hua

Cakap pasal hidup tanpa alasan dan juga full of action, haa nak bagitau yang last weekend, dalam keadaan kaki dan badan yang kesakitan akibat bermain bola jaring pada pagi sabtu, saya berjaya menghadirkan diri ke seminar hidup luar biasa, by Dr. Azizan Osman at Wisma MCA. Pada saya, memang seminar ni berbeza dari yang biasa dan memang memberikan banyak impak positif bagi diri saya. betul..tak tipu..Sudahla ini mini seminar terakhir yang akan dikelolakan sendiri oleh Dr. Azizan, memang rasa bertuah sangat coz I made a right decision to follow mr hubby. Memang suka cara doktor control audience dan memang hebat teknik yang dia perkenalkan. tapi memanglah namanya mini seminar kan..makanya bukanlah semua rahsia dan teknik2 kita boleh tau..kenalah pergi the secnd level of the course..which I have registered :D. 30 July sampai 1 August..applied leave already.... :D

Seminar hidup luar biasa ini adalah untuk individu2 seperti saya yang mahukan hidup luar biasa..yang mahukan hidup kaya dan berjaya..tanpa lupa pada jalan Allah...itu yang benar...oh lupe nak bagitau..salam seminar ni, untung kerana dapat dengan 3 orang bercakap.saperkah???
1.Dr. Azizan Osman himself
2.Pak Habib..yer Syed Hussian Al Attas tuh..the killer writer tuh..and handsome some more(jgn bgtau mr husband k.nanti dia rasa terancam..)
3.Billi Lim..yer yang menulis buku mengenai kegagalan tuh..(serius dia lawak okey!)

Doakan saya mendapat keberkatan kawan2..excited selepas mendengar mereka2 semua bercakap.. juga membuatkan saya berasa akan cuba untuk menulis dengan lebih kerap.

Saya kaya dan berjaya!

p/s:takde gambar sbb berry power drained..selepas saya tak membawa buku dan pen dan menulis nota kuliah dengan blackberry..sigh.. isk edah kamu nie!!!!

2 comments:

  1. nota kuliah? adakah anda sambung belajar? hehehe. tunggu la sampai kau dah addicted ngn bende ni, mmg tiap2 ari nak update blog. hehehe...

    ReplyDelete