Thursday, July 29, 2010

Raya versi edah

Salam semua..

Hari ni nak bagitahu, semalam saya dah completekan mengganti puasa tahun lepas.Kira macam dah raya lah... :D :D

Sangat seronok kerana dalam banyak2 hari, semalam adalah hari mencabar sepanjang berpuasa kerana bermeeting di uoa bangsar dari jam 9 pagi sampai ke 3 ptg...ketika orang lain menikmati pizza didalam meeting room, saya terpaksa mengexcusekan diri keluar bilik.. :(.dugaan...walaupun orang lain dah lama habis mengganti, saya tetap seronok jugak..it's an achievement okey to complete 15 days fasting in other month than Ramadhan Al Mubarak. :D

Lagi beberapa hari saja Ramadhan bakal menjelma...Harapnya ramadhan kali ini dapatlah melaksanakan ibadat dengan sebaiknya..

Rindu sungguh nak bertarawih di masjid..dah 2 tahun saya tak dapat bertarawih di masjid..bukannya apa..si debab izz takde siapa yang nak jaga..harapnya setelah dia berumur 2 tahun 6 bulan nie..dapatlah mummy bertarawih di masjid..

Akan berusaha untuk memperbanyakkan bacaan Al-Quran sehingga khatam disepanjang Ramadhan ini..

Berusaha untuk bangun sahur setiap hari wlaupun dengan sebiji kurma sahaja.

Berusaha untuk masak setiap hari dibulan Ramadhan ini. biarlah ia sesimple menggoreng telor sekalipun.. :D at least dapatlah memasak untuk en meor and izz..takpe2 liya kan ader..liya boleh tolong beli lauk tambahan.. :D :D

InsyaAllah..saya cuba melakukan terbaik untuk Ramadhan 2010. Doakan saya ya..

Apa plan ramadhan korang??

gambar ikhsan google

1 comment:

  1. rasa macam nak puasalah bulan Ramadhan ni. hehehe... tu lah plan aku.

    ReplyDelete